Æv

Jeg havde tilmeldt mig XFCE oversættelseprojektet – men jeg må desværre smide håndklædet i ringen. Der er simpelthen ikke tid til projektet : børnene bliver syge, jeg bliver syg for anden gang indenfor kort tid, der er andre huslige gøremål der tager min tid, etc. Kort sagt : Æv :-S

5 kommentarer to “Æv”

  1. Peter Says:

    Jeg synes også jeg mangler et par timer hver dag… Og jeg har ikke engang børn…

  2. Carsten Agger Says:

    Jaja, nogle gange er det tanken, der tæller. Det var godt, at du fik tanken, og så må vi håbe at der kan gå nogle med lidt færre børn og mere tid ind i projektet istedet.

  3. mads Says:

    Ja, nu har jeg også været inde og opdatere den danske wikipedia artikel om Mugison – så nu kan jeg da sove med lidt bedre samvitighed😉

  4. Morten Juhl-Johansen Zölde-Fejér (mjjzf) Says:

    Jeg har jo også gjort dette – og lavet en diminutiv indsats; men jeg havde også besluttet, at det var tiden at lave en dansk oversættelse af Claws Mail, så der var 3.000 tekststrenge, jeg lige skulle pløje igennem til den snarlige udgivelse af 3.6.0.
    Samtidig synes jeg jo, at det er noget pjat, at der ikke findes en dansk udgave af Abiword, så den har jeg også kigget lidt på…

  5. mads Says:

    Sådan, way to go Morten😉


Der er lukket for kommentarer.

