Miss Christiansborg 2008

Hop straks over til Raapil og stem på Miss Christiansborg 2008.

En kommentar to “Miss Christiansborg 2008”

  1. Morten Juhl-Johansen Zölde-Fejér (mjjzf) Says:

    Der er nogle stykker, hvor jeg må indrømme…
    Nu er jeg jo ikke specielt på den fløj, men jeg må også indrømme, at der er et eller andet over Ellen Thrane Nørby; men ligesom med Mette Frederiksen kan hun godt være træls at høre på – og det gælder i hvert fald i den grad også Nanna og Astrid, som jeg har mødt nogle gange i SF-regi. Men der er nok ikke så mange små politikersild, der er blide møer…
    At skribenten så skriver “Den yderste venstrefløj er normalt ikke et sted, man forventer at finde søde, frække eller lækre piger” undrer mig – jeg vil da mene, at de er betragteligt bedre repræsenteret end den anden ende.
    Jeg mener fortsat, at Margrethe Vestager er et skår.


Der er lukket for kommentarer.

