Et øjebliks pause

Der sker ikke så meget på blog’en fra min side. Jeg havde egentlig tænkt mig at skrive en udførlig guide til Hugin, men der kom tjanson mig i forkøbet. Så den er sat på standby indtil vidre. Og der kommer nok til at gå noget tid før jeg igen blogger, det er lidt svært at finde tid når man er endt i rollen som familiefar med hus, bil, kone og børn🙂

Imorgen skal jeg til Denver på konference, det er ASMS jeg skal til og det ser spændende ud. Ihvertfald for mig der til dagligt arbejde med LC-MS/MS🙂. Glæder mig til at se en masse nyt og høre nogle gode fordrag.

Og så skal vi til at være bilejere!! Det er store ting. Vi har boet i Næstved i fire hele år og været afhængige af den kollektive transport, der har været en del udskældt i medierne, som dog udfyldt sin rolle tilfredsstillende i vores optik. Men med to børn så er det besværligt når man bor på “landet”🙂. Så nu kunne vi ikke trække den længere og vi har set os lune på en Kia Cee’d SW – så lune at vi faktisk har købt den og får den i dag!!. Den kører langt på literen og har masser af plads til den krævende familie samt nogle gode køreegenskaber – Det er hvad min kone bilder mig ind, jeg har endnu ikke fået taget mig til at få kørekort endnu🙂.

Så har jeg med stor glæde opdaget, at Nine Inch Nails igen har udsendt et album under en Creative Comons licens – det kan hentes herfra. Det er rigtig godt!!

Og så er det med stor undren, at folk stadigvæk kobler brug af flash og racisme sammen – det er ude af propertioner og en ækel kobling. Udefra kommende vil med stor sandsynlighed undre sig over det lave niveau. Ikke just det som det oprindelig oplæg lagde op til. Ren landsbytosse retorik. Der er så mange andre gode og saglige argumenter imod flash – så hvorfor trække racismekortet. Det er fandme åndsvagt……

4 kommentarer to “Et øjebliks pause”

  1. mads Says:

    Flashfilm!!!! Det er jo ren apostasi Morten !!!!!😉

    Progbox er nu blevet bookmarket – tak for linket.

  2. mads Says:

    ad Morten : Dunno, youtube virker fint med Gnash – har testet flash posteringerne her paa siden. Hvad har du installeret?? Den ufri flash player fra Adobe eller en af de frie??

    Kalorietunge burgerhilsner fra Denver….


Der er lukket for kommentarer.

