Pétur Ben – I’ll be there

Tja jeg havde egentlig pønset på at lægge min DesktopBSD artikel ud i forrige uge, men jeg er blevet seriøst forsinket grundet svigtende helbred – ikke noget alvorligt, blot sygdomme som småbørns familier rager til sig. Anyways …. jeg regner med om to uger så er den klar, indtil videre så kan Pétur Ben klare rollen som pausefisk ….

3 kommentarer to “Pétur Ben – I’ll be there”

  1. Morten Juhl-Johansen Zölde-Fejér (mjjzf) Says:

    En passende parallel til det, som jeg overvejede at gøre med window manageren Wmii – og så havde jeg jo skrevet det meste af en anmeldelse af Wolvix, lige inden Froksen publicerede en anden anmeldelse, så jeg kunne pipe min til /dev/null.

  2. Tim Says:

    Hvis du kan lide det musik, så smag lidt på en færøsk kunstner, som hedder “Teitur”:
    http://www.last.fm/music/Teitur

  3. mads Says:

    yesy yes kender mandens musik, jeg er endnu ikke blevet helt overbevist😀


Der er lukket for kommentarer.

