Fuck GCC … Nazisvin

 Følgende er set på en mur ved Næstved station

Fuck GCC

Er der mon en vred Microsoft udvikler bosat i Næstved??

2 kommentarer to “Fuck GCC … Nazisvin”

  1. Næstved... Says:

    hehe…. Der er jo lidt tvetydigt må jeg nok indrømme! Men jeg var med da det blev malet! og i den skrivende stund var det GCC-Næstved som er en nazistisk fanklub der holder med Næstved IF. Men jeg vil undskylde hvis der er nogle brugere af Gnu Compiler Collection som har følt sig støt! Jeg er meget tilhænger af Gnu og FSF generelt…! Stallman rocks! Hvis jeg ikke brugt Gentoo ville jeg være den nørd jeg er idag!

  2. mads Says:

    ahh ok. så fik vi opklaret det🙂

    Jeg anede ikke at der var en nazistisk fanklub der holdt med Næstved IF – nok mest fordi jeg ikke gider at følge med i fodbold.


Der er lukket for kommentarer.

