Hjælp til at “mounte” under Kubuntu Gutsy Gibbon

Jeg fik her forleden installeret beta’en af Kubuntu Gutsy Gibbo og det foregik forholdsvis smertefrit. Dog fandt jeg ud af, at jeg ikke kunne “mounte” mine eksterne harddiskdrev samt andre USB mass storage enheder – den skrev at de allerede var “mountet”. Efter lang tid google’ing fandt jeg ud af at jeg skulle afinstallere EVMS :

sudo apt-get remove evms

Og så genstarte computeren. Vupti nu kunne jeg tilgå mine eksterne drev. Ja sådan kan det gå når man roder med betaer og RC-versioner af software.

5 kommentarer to “Hjælp til at “mounte” under Kubuntu Gutsy Gibbon”

  1. Gates Says:

    Hvorfor ikke bare installeres Vista og spiller for alt det pladder?😉

  2. mads Says:

    ja selfølgelig Thomas, giver du mig en ny bærbar samt Vista Ultimate???

  3. mads Says:

    nå ja jeg glemte dem jo …

    😉🙂😛

  4. mjjzf Says:

    “spiller for alt det pladder”? Ah, du bruger en browser uden indbygget stavekontrol.

  5. Gates Says:

    YUP den er på vej i posten😉


Der er lukket for kommentarer.

