En god nyhed…

Jeg så følgende gode nyhed over hos Morten aka mjjzf (the artist formerly known as mjjo på linuxin.dk og lifal.dk) som driver blog’en syntaktisk.dk :

I weekenden, lørdag eftermiddag blev jeg gift med min elskede Juliánna. Det var smukt, det var en smuk dag; det var en stolt mand, der trådte ud af kirken.

Så et stort tillykke til Morten og Juliánna.

4 kommentarer to “En god nyhed…”

  1. Per Sikker "heavenquake" Hansen Says:

    Jamen et hjerteligt tillykke til mester mjj herfra også. En sådan begivenhed er helt sikkert noget stort. Ak ja, man føler sig så ung og ensom😉

  2. tuxhygge Says:

    Hva’ s…… Hr. hansen, har De nu også fået Dem en blog?? Jeg troede, at De var af den overbevisning, at det var noget overhypet skidt og kanel??😀😀

  3. Per Sikker "heavenquake" Hansen Says:

    Hvilket er fuldstændigt korrekt, og jeg bruger den sjældent😛 Ikke desto mindre havde jeg noget fritid, og så syntes jeg det kunne være fikst at se hvor hurtigt jeg kunne sammenflikke en slamkode-blog. Jeg kalder systemet for BlogSmart, fordi det at Blogge er PopSmart😉

  4. mjjzf Says:

    Tak, tak.
    Det var lidt sjovt – jeg ville vise Juliánna et WordPress-theme, og så viser det sig, at vi selv er emner for indlægget…


Der er lukket for kommentarer.

