Bjarne Riis

Så røg Bjarne Riis ud af eliteidrætskanonen pga. hans dopingsag. Jeg forventer at følgende plader : “The Savage Rose”, “Værs’go”, m.m. ryger ud af kulturkanonen. Der er helt sikkert blevet høvlet en masse bajer, røget hash m.m. under indspilningerne af disse værker.

2 kommentarer to “Bjarne Riis”

  1. Tom Says:

    Stort Mads!🙂 Jeg tænker at ikke så lidt bør fjernes fra den s*tans kulturkanon..

  2. mjjohansen Says:

    Det er vel det meste.
    Jeg vil ikke mene, at jeg kan pege på nogen af de helt store musikere, som ikke drak, røg eller på anden måde stimulerede deres syn på verden.
    Havde Mozart ikke også noget med flasken? Jeg synes at huske, at Rakhmaninov gik til hypnotisør for sin musikalske skriveblokering. Det er vel også en form for bevidsthedsudvidelse…
    Nå ja, og så kan jeg godt lide Doors, de ryger selvfølgelig (ud af sortimentet).


Der er lukket for kommentarer.

