En kort pause

img_2788.jpg

Jeg holder en kort pause …

Jeg blev imorges far til en dejlig datter. Så nørdskriveriet er sat på en kort pause…

14 kommentarer to “En kort pause”

  1. sunlock Says:

    Jamen tillykke med hende. Du kunne nu alligevel finde tid til at skrive om hende, så mon ikke også du kunne finde tid til et indlæg eller 2?🙂

  2. Tom Says:

    Tillykke Mads! hun ligner jo sin far på en prik🙂

  3. TM Says:

    Stort tillykke herfra!!! The evil MS’er😉

  4. mads Says:

    Jamen tak skal i have😉

  5. Morten Juhl Johansen Says:

    Jamen, tillykke. Alt godt til dig og familien.

  6. mads Says:

    Tak skal du have Morten og tak for din hilsen på din blog.

    mvh

    Mads aka Mads😛

  7. Jan Christensen Says:

    Der skal da også lige lyde et stort tillykke herfra!😀

  8. julemand101 Says:

    Tillykke herfra

    Endnu en jeg skal forbi hver jul.😉

  9. mads Says:

    jeg takker mange gange.

    Ja Julemand101, takket være mig så kommer du ikke til at stå uden arbejde – og det ville da også være utænkeligt at se Julemanden grave grøfter som et led i noget jobaktivering.

  10. mjjohansen Says:

    Det er vel ellers meget almindeligt for folk med sæsonarbejde.

  11. mads Says:

    Tak Hr. Whiteberg og godt at se du har fået gang i din “Digital Memory”-blog. “Lars Hvidbergs Digitale Hukommelse” har været savnet.

  12. Gülay Kocbay Says:

    Hej Mads,

    Tillyke med jeres lille baby, hun er ser rigtig sød og dejlig ud🙂

  13. Mads Says:

    Hej Gülay,
    tak for din hilsen🙂


Der er lukket for kommentarer.

