2006 …. 2007 … et navlebeskuende indlæg…

Det er jo længe siden der er blevet postet et indlæg her på blog’en hvilket skyldes en masse ting :

– Vi er igang med at skulle få nyt køkken og det omfatter bla. at der skal rives væg ned, blændes en dør, m.m. Og da forberedelsen af rummet stort set bliver udført af mig, da konen er gravid, så er det en stor tidsrøver.

– Sammen med nogle andre talentfulde mennesker har jeg kastet mig ud i det spændende projekt som hedder fri-it.dk – som skal blive til et dansk sproget open-source magasin. Det blive rigtigt spændende at se hvor det bærer hen.

Jeg regner med at kunne skrive nogle mere fornuftige indlæg engang i februar månede, ellers må Tom lige få banket nogle indlæg sammen😀

Interessante ting jeg er stødt på siden sidst :

The Citizen er begyndt at bruge Linux!!! Besøg hans blog for at læse om hans erfaringer med det, læs også hans indlæg om politik, verden og sådan andre spøjse ting .

– Carsten fra Modspil har lavet et indlæg vedr. et ganske interessant foredrag af Lawrence Lessig – som handler om ophavsret i den elektroniske verden. Et emnet som optager undertegnet utroligt meget, mere end en diskussion om hvorvidt UTF-8 eller ISO bla bla bla bryder med en RFC der beskriver IRC… bla bla😀

– Så har jeg købt r..fuld musik, jeg fået Tori Amos’s Strange Litle Girls hovedsagligt pga. af coverversionen af Slayers klassikeren “Rainning Blood”. Fået købt Mikael Simpson’s to første albums. Jeg har fået fat i to albums fra Mugison og endelig til slut har jeg fået købt Mike Patton’s hip hop projekt “General Patton vs. The X-Ecutioners“, et album som lige skal hørers et par gange før den falder på plads. Læs anmeldelsen på geiger.dk

Og så glæder undertegnet sig til 2007 :

– Skal være far for anden gang.

– Mig og kvinden i mit liv, har holdt sammen i 9 år..

– Køkkenet bliver færdigt.

– Et utal af gode bands og kunstner kommer med en masse udgivelser : Dälek, SuperTroels, Tomhawk, m.m. (krydser fingere for at Giant Drag kommer med noget nyt).

Lagt i Status. Comments Off on 2006 …. 2007 … et navlebeskuende indlæg…
