IE7 er et tegn på … ehm feminisering

Kimporator brokker sig over IE7 og skriver følgende :

Lige nu sidder jeg og skriver bløde runde behagelige appetitlige næsten sexede men meget karakterløse bogstaver. Det er den nyeste udgave af Internet Explorer, 7′eren, der har slået til. Foroven er de funktionelle og let overskuelige skarpe kanter forsvundet og Mac’ens babyunivers har taget kommandoen.

Selvfølgelig er flere og flere netbrugere kvinder, men vel for pokker ikke så meget over halvdelen at det i sig selv skulle begrunde feminiseringen? (for de uindviede: Mænd kan bedst lide kanter, kvinder vil have bamselinebløde kurver)

Nej Kim, rigtige mænd bruger ikke et kællinge-system som Windows, men derimod *nix😉😉

11 kommentarer to “IE7 er et tegn på … ehm feminisering”

  1. Bjerrk Says:

    Hear ye, hear ye.

    Rigtige mænd kan lide monospaced konsol-fonts, og ikke disse bløde fluff-vinduer.

    Hæh😉 .

  2. heavenquake Says:

    Rigtige mænd bruger LFS, lynx som browser, vim til at skrive i, har gnugo som fav. spil, og kommunikerer via røgsignaler.

    — Derudover, så er KDE da vist ligeså fluffy og blød i kanten. Omend hundrede gange rarere for øjet end GNOME, men stadigvæk…

  3. mads Says:

    … og ligger nøgne på taget af en ombygget Volvo der kører igennem mudder med 75 km/t, imens Carl-Mar Møller råber “pik er gud”!!!! ………

  4. The Citizen Says:

    Forkert, forkert!

    Rigtige mænd vil have CP/M tilbage, rigtige mænd bruger ikke tid på noget så feminazistisk som networking på internettet, rigtige mænd begræder at det danske forsvar ikke længere bruger M1 Garand men i stedet har vendt sig mod det blødt afrundede plasticbøssegevær M16A4/C7A1.

    Rigtige mænd kommunikerer ikke med noget eller nogen, der ikke gider komme til den rigtige mand.

    Og rigtige mænd er ofre! Ofre for feminazificeringen, ofre, jeg siger jer ofre!

    (Der er altså et eller andet paradoksalt ved Kimpos evindelige offer-gørelse af sig selv, og så hans budskab: at verden behøver en større type mand, hvis verden skal overleve. Drop klynkeriet Kim, start med dig selv.)

    Og nu må I have mig undskyldt, jeg har bogstaveligt talt et skabfuld af skydevåben, jeg skal have renset.

    Gad i øvrigt vide, om CP/M kan finde mine S-ATA diske … ?😉

  5. mads Says:

    Yes !!!!! CP/M forever

    Der er altså et eller andet paradoksalt ved Kimpos evindelige offer-gørelse af sig selv, og så hans budskab: at verden behøver en større type mand, hvis verden skal overleve. Drop klynkeriet Kim, start med dig selv.

    Glæder mig, at jeg ikke er den eneste, hvor den tanke har strejfet mig🙂

    Og nu må I have mig undskyldt, jeg har bogstaveligt talt et skabfuld af skydevåben, jeg skal have renset.

    Yes!!! Kim har garanteret ikke et eneste skydevåben derhjemme …. Har du navngivet dine våben??

  6. The Citizen Says:

    Navngivet mine våben … ??? Navne holder jeg til ungerne og kæledyrene …

    Så nejda. De er brugsredskaber … næsten da. Min morfars gamle (bøssemageren i Århus anslog den til omkring 1925-1930) belgiske kaliber 16/70 dobbelt-trigger jagtgevær, med graveringer i mindst 10.000-15.000 kroners klassen i dagens penge, har en speciel status. Ikke mindst fordi det i mange år var en håbløs opgave at opdrive ammunition i den kaliber🙂

    Min jagtriffel er en billig amarkansk produceret Savage venstrehånds-ting, der ikke er særligt køn, men som skyder mindst lige så godt som finsk riffel til 3 gange prisen.

    … og det blødt afrundede bøssegevær, som forsvaret bruger – så længe jeg kan sætte 8 ud af 10 skud i brystregionen af skiverne i nærkampskydninger fra 50 meter og ind, så er det okay med mig, også selv om kaliberen er lidt småfimset i forhold til den gamle 7,62 NATO. Jeg er overbevist om, at det nok skal gøre ondt alligevel😉

    For så vidt angår Kimpo: Heh!

  7. Anne Says:

    IE7 er Microsofts desperate svar på Firefox’ tab system. Jeg er af hunkøn (se evt. navnet) og synes faktisk designet af IE7 er meget mere indbydende end ældre IE versioner. Men den virker ikke ordentligt!
    Man skal ikke have ret mange tabs åbne samtidig før browseren bliver uhyggelig langsom eller pludselig fryser så man kan starte forfra. Desuden kan den ikke håndtere Yahoo Launchcast som er det eneste jeg bruger IE til – vinduet deles af uforklarlige årsager op i fire vinduer og radioen kan ikke spille. En gang hø, efter min mening!

  8. mads Says:

    tja en gang hø altid hø ……🙂 I øverig så er tab systemet ikke en opfindelse fra Firefox, men derimod Opera, der som regel står for de mere innovative ideer til fremtidens browser.

  9. tom Says:

    Jeg ser det som noget mere problematisk at den tolker CSS anderledes end IE6! Jeg har rodet lidt med nogle temaer til wordpress som virkede perfekt i Firefox, opera, IE6 O.S.V men den fine nye explorer 7 lavede ged i designet… R*V!

  10. Anne Says:

    Så er det nok det som går galt med Yahoo Launchcast

  11. mads Says:

    Jeg ser det som noget mere problematisk at den tolker CSS anderledes end IE6!

    ok?? her gik jeg og troede at den var blevet bedre til det … well i demindste virker PNG billeder med transparent nu ..hurrah

    med gift i lungerne og hjernen på halv kraft

    har jeg mere end jeg nogensinde har haft


Der er lukket for kommentarer.

