Myspace sutter rektum!

Beklager overskrift og indlæg – det er skrevet i affekt ….

For sjovt ville jeg afprøve Myspace.com. Jeg fik oprettet mig en profil og så ville jeg starte med at ændre layout, baggrundsfarve, etc. Lad mig sige det på en pæn måde, administration af ens profil og blog får bugzilla til at virke indbydende og overskuelig . Det er lang tid siden jeg har oplevet et så dårligt design af et administrationspanel. Efter at have besøgt en del Myspace profiler, samt jeg selv har forsøgt at kaste mig ud i det, så er konklusionen er slående : Myspace er ikke andet en gang hype, bevares jeg har da fundet nogle enkelte spændende bands derinde, men jeg har da fundet endnu flere brugere med et “pain-in-the-ass”-layout. Samt det irriterende faktum at når folk har lagt noget af deres favorit musik ud på deres profil, så starter lortet hver gang man besøger den profil.

Næ tilbage til wordpress og hvis det er helt optimalt så gerne med egen webserver… (eller gør som Morten og kod det hele selv)

Så jeg tror jeg holder mine udforskningerne af musik vha. internettet til tjenester, der er langt mere fornuftigt opbygget som f.eks. last.fm

Efter mine knap så succesfulde Myspace oplevelser, så faldt jeg lige over en ganske spøjs blog http://fonk.dk/ Fizzo!!!

3 kommentarer to “Myspace sutter rektum!”

  1. Morten Juhl Johansen Says:

    Har i øvrigt flyttet hele skidtet over på mit nye domæne Syntaktisk.dk – som jeg fortsat har skrevet selv, ja.

  2. mads Says:

    ahh godt jeg opdaterer link’et. Tillykke med de 30 – så er du i samme båd som os andre modne mænd😉

  3. mjjohansen Says:

    Bound to happen, man.


Der er lukket for kommentarer.

