Far er ikke vred, far er skuffet….

The Citizen (aka The blogger formerly known as Citizen Dane) driver en ganske god blog, som beskæftiger sig med en masse emner heriblandt politik, musik, humor samt IT politik.

The Citizen har før skrevet :

Jeg kunne personligt aldrig drømme om at købe et stykke musik, som jeg kun har stærkt begrænsede brugsrettigheder over – så jeg er da én kunde smidt overbord på den konto. Den eneste er jeg sikkert heller ikke.

Men idag faldt jeg over dette her.

Har i øvrigt indkøbt mig Dixie Chicks “Taking the long way” og Kira & The Kindred Spirits nye album af samme navn – det er vel den eneste musik jeg har købt i flere år. Hatten af for Bilka … !

Det er jo faktisk to albums som bliver solgt som WMA med DRM – såvidt jeg kan se på Bilka’s hjemmeside. Hr. Citizen, det er en om’er😉😉

Lagt i Andre blogs, DRM, . Comments Off on Far er ikke vred, far er skuffet….
