Linux guides

Jeg har kastet mig ud i at indsamle guides til forskellige Linux distroer. Balders (bruger af nettips forum) ganske velskrevet og informative Kubuntu guide har æren af at være den første guide der bliver linket til. God fornøjelse……

2 kommentarer to “Linux guides”

  1. Peter Says:

    Hvad har kubuntu at gøre med den post?

    Jeg har i øvrigt prøvet den og ubuntu efter al hypen der har været om disse distributioner, og jeg kan ikke se at der er en masse der skulle være bedre end f.eks. SUSE

  2. mads Says:

    hej Peter,
    Fordi balders guide omhandler Kubuntu;-) Men jeg har været træt, jeg har åbenbart postet den under kultur😀 . Med hensyn til hypen, så er min erfaring med Kubuntu, jeg har ikke rigtigt rodet med Ubuntu eller nogle af de andre derivater, at den fungere bedst med min laptop. Det er en Acer Travelmate 2300. ACPI virker 100%,hvilket den ikke har gjort på nogle af de andre distroer jeg har prøvet, avanceret til de nybegyndervenlige. Så jeg er doven af natur, bruger jeg det m virker out-of-the-box😉


Der er lukket for kommentarer.


»
