GP2X får omtale i danske medier

Der er sket noget som jeg egentlig ikke havde regnet med. Urban og Søndagsavisen har skrevet om den håndholdte spillemaskine GP2X som kører Linux. Jeg som gik og troede at det var en 110% nørdting. Men nej, Hr. og Frue Danmark har nu kunne læse om den prægtige maskine. Jeg har tilladt mig, at scanne notitsen fra Søndagsavisen 6. August 2006 og artiklen fra Urban den 2. August 2006 og uploadet dem. Spændende, forhåbentlig giver det maskinen noget mere eksponering og give den et kommercielt spark bagi…
GP2X hjemmeside : http://gp2x.co.uk/ 

kscan_0001

kscan_0002

6 kommentarer to “GP2X får omtale i danske medier”

  1. shamran Says:

    JA den er jo lækker ! Men hvor er den danske distributør? http://www.gp2x.dk er mere end død !

  2. mads Says:

    hæ jeg anede faktisk ikke at den havde en dansk distributør😀😀

  3. Peter Garbæk Says:

    Vi kan hermed meddele at vi har fået GP2X som produkt og går igang med hurtigts muligt at finde potientelle forhandlere snarest, den kan dog erhverves direkte fra os indtil der er en eller flere forhandlere.

    Med venlig hilsen
    Peter Garbæk

    http://visiotech.dk

  4. mads Says:

    super!! I hvilket prisleje kommer den til at være i??

  5. Peter Garbæk Says:

    Mads > det er endnu ikke fastsat, det blivet vores forhandlere beslutter :o) men vi finder 2-3 store forhandlere, så prisen er fastlagt og du finder den med garanti ikke i bilka til 995,-


Der er lukket for kommentarer.

