Temamånede for fri software på MODSPIL.DK

Carsten Agger skriver på sin blog :

Men ellers er formålet med denne update såmænd blot at varsle, hvad man kan forvente at se på denne hjemmeside den næste måneds tid eller så, og jeg kan i den forbindelse afsløre, at august vil blive en temamåned tilegnet fri software

Det bliver jo spændende at se hvad der dukker op hos Hr. Agger

3 kommentarer to “Temamånede for fri software på MODSPIL.DK”

  1. mjjohansen Says:

    Det gør mig faktisk lidt irriteret, fordi jeg sendte en artikel om emnet til dem på et tidspunkt, hvor det blev gjort klart, at det ikke var noget, de beskæftigede sig med.

  2. mjjohansen Says:

    Ah, det var faktisk ikke denne side – jeg forvekslede den med en anden. Så vil jeg begrænse mine flames.

  3. mads Says:

    heh heh ærgeligt at du ikke nåede at sende din harme per mail… det ville nok have forvirret Hr. Agger


Der er lukket for kommentarer.

