ManiaDrive

Jeg sad og læste LinuxFormat for August 2006, da jeg lige faldt over dette bilspil. Det minder lidt om Stunt Car racer dog tilsat med et forrygende soundtrack bestående af energisk punkmusik. Spillet indeholder (copy and paste ) :

  • Complex car physics
  • Challenging “story mode”
  • LAN and Internet mode
  • Live scores
  • Track editor
  • Dedicated server with HTTP interface
  • More than 30 blocks – Full soundtrack

Faktisk et meget muntert ølspil når vennerne kommer på besøg😉.

Der ligger en pakke med de binær filer, så man skal ikke compile som en besat. Et lille screenshot af spillet.

En kommentar to “ManiaDrive”

  1. muttix Says:

    Jeg synes ikke rigtig man kan ændre taster ? Jeg styrer af H til med piletaster og vil hellere bruge a,w,d,s.. måske noget bremse på space for det bliver for småt for mine store pølser ellers.


Der er lukket for kommentarer.

