Uge … ehm måneden der gik

Ja det var ellers planen at lave en “ugen der gik” serie, men det gik ikke helt som planlagt.

  • Jeg holder ferie lige nu og var i sidste uge på besøg hos svigerforældrene som bor ved Silkeborg søerne. Et rigtigt lækkert område. Så det forklarer (måske) at der ikke har været så meget tid til at surfe rundt på må og få.
  • Det er jo med stor glæde at jeg må konstaterer, at den kære Raapil er “Alive and kicking”.
  • Jeg er blevet den lykkelige ejer af et Canon 350D SLR kamera med batterigreb, 2 objektiver samt et 1Gb CF-kort. Batterigrebet er faktisk nødvendigt, da selve kameraet er lige den tand for lille til min store skandinaviske hånd – hø. Men til 9000 kr. for hele den samlet “pakke” så kunne jeg ikke sige nej – set i lyset af at konen snart tjener “rigtige” penge og at vi skal tage en masse billeder her i vores sommerferie. Så nu er jeg igang med udforske UFraw. Påén uge tog jeg over 700 billeder og har nu opbrugt min 2Gb båndbredde til min Flickr konto. Øv…..
  • Selvom det ikke er et program jeg kommer til at bruge, så vil jeg dog lige nævne det … Jokosher og nej det har intet med et open sorce kokkeprogram at gøre. Det er et multispors lyd-behandlings program med en masse spændende ideer, her skal der lige nævnes denne.
  • Læste med fornøjelse Stig Nygaards indlæg om dette årets Roskilde Festival.
Lagt i Diverse, Foto, Internet, kultur, Linux, musik, Open Source. Comments Off on Uge … ehm måneden der gik
