Ugens løb

I ugens løb faldt jeg over følgende :

– På Liberator blev der her opforderet til aktion imod den nye medielicens.

– En "stakkels" kvinde vovede at komme med kritik af Linux på nettips.dk's forum , men hun magtede ikke at argumentere for sine holdninger og valgte at få sin profil slettet.

– Jeg så via modspil.dk at Anna Lyttiger har skrevet endnu et kvalmende indlæg fyldt godt op med had om den nye bog "Karikatur Krisen". Fair nok man vælger side i Muhammed sagen, men behøver det være så skingert??

– Jeg fik leget en del med Google Earth som imponerede mig en del.

– Har forelsket mig i dette digitale SLR kamera. Glæder mig til at få taget nogle billeder igen, nu har man jo fået tid til den slags.

8 kommentarer to “Ugens løb”

  1. The slayer Says:

    hejsan mads.
    Du skal ikke købe det minolta! De producere ikke kameraer mere, desuden ville du få mere ud af, at købe et eos350d.
    Bare mit forslag;-)

  2. mjjohansen Says:

    Jeg forstod aldrig rigtigt, hvorfor Anna Lyttiger kalder de forskellige for satanister?

  3. mads Says:

    @ The Slayer : Hmm jeg har nu erfaret at Konica Minolta ( http://konicaminolta.com/releases/2006/0119_03_01.html ) er blevet solgt til Sony. Ævs. Det smarte med det valg var jo at jeg bruge nogle af mine ældre objektiver. Hvorfor ville et 350D være et bedre valg, har Nikon ikke et tilsvarende??

    @ mjjohansen : Nu er der en del ting jeg ikke forstår ved Anna Lyttiger😉

  4. mjjohansen Says:

    Reasonable argument.

  5. mads Says:

    hah hah yep men prøv lige at læse denne tråd over hos Raapil hvor Anna forsøger at forsvarer sig http://raapil-unblogged.blogs.com/raapil_unblogged/2006/06/moskeer_sharia_.html

    guld citat fra Hr. Raapil:

    “Anna Lyttiger (godt navn til en skidt blog) bragte for nylig et indlæg om det mulige byggeri af en stormoske i Århus. Det var et gammelt, brugt trusse-indlæg, Anna bragte, som ikke lugtede så godt”

  6. USpace Says:

    Anna Lyttiger, we miss your blog, I hope you are OK. Hang in there!

    absurd thought –
    God of the Universe thinks
    the religion of peace rules

    peacefully raping away
    slaughtering thousands weekly
    .

  7. mads Says:

    Well actually, I don’t miss Anna Lyttiger’s blog. What did happen to the blog anyway??

  8. USpace Says:

    It’s only partially available. I think it got hacked by Jihadis…

    absurd thought –
    God of the Universe hates
    infidel bloggers

    getting truth out makes him mad
    keep the people in the dark
    .


Der er lukket for kommentarer.

