argghh

Aldrig mere unstable på Mepis!!!!

5 kommentarer to “argghh”

  1. Tom Says:

    Har du ikke skrevet for mange ord? Hvis man fjerner “unstable på” synes jeg det giver bedre mening😉

  2. mads Says:

    heh heh så sandt så sandt, nu har jeg på vores workstation set mig lidt lun På Kubuntu og jeg er lidt varm på at lege med noget Solaris eller Syllable på min eksperiment computer😀

  3. mjjohansen Says:

    Det er et mysterium for mig; Kubuntu er godt nok den værste distribution, jeg nogensinde har brugt. Men nå ja, hver til sit…

  4. tom Says:

    HØRT ! Kørte så tungt fra CD at jeg fuldstændig mistede lysten til at prøve og installere den på harddisk. “Dapper bapper…r**” men er ellers en rigtig køn KDE.

    Solaris eller Syllable – God sommer Mads😉

  5. mads Says:

    hmm jeg synes ikke at hastigheden er et problem på Kubuntu?? Ja så havde jeg jo nok ikke valgt skidtet i første omgang😉. Det eneste problem jeg har, er at GTK applikationer’s bjælke til at navigerer rundt ser lidt underlig ud.


Der er lukket for kommentarer.

