Flock

Endeligt noget Linuxrelateret (golfklap). Jeg er faktisk blevet voldsomt bidt af Flock. Det er en Webbrowser, der er gearet til Web 2.0. Jeg skriver faktisk dette indlæg fra Flock som har en Blog editor indbygget. Der er også understøttelse for flickr som man via Flock kan uploade billeder og den har intergreret understøttelse for Shadows. Den er faktisk drønhurtig og ligger sig tæt op af hastigheden vi kender fra Opera. Browseren bruger den velkendte Gecko motor fra Mozilla Firefox, så selv teknikken bag browseren burde være ok. Flock er en browser man bør holde øje med. Fra deres hjemmeside kan man downloade Flock. Læs mere om Flock på dette link på Wikipedia.

2 kommentarer to “Flock”

  1. tom Says:

    Jeg synes ikke opera er spor hurtig… beklager !😉

    Årsagen til at FF skulle føles langsom i visse tilfælde skulle være at pango (vist nok) ofte compiles med i firefox… har jeg hørt på rørerne.

    Jeg er blevet glad for Seamonkey… kompatibel med de fleste firefox plugins, mange lækre themes og vigtigst af alt så opfører den sig mere “vågen” på mine maskiner.

  2. mads Says:

    der er ikke noget at beklage der!!🙂

    Kunne være sjovt at lave en benchmark test på de forskellige browsere .. hmmmm

    http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html , kunne være man skulle lave sin egen lille test. Bare på Linux


Der er lukket for kommentarer.

